tiistai 12. kesäkuuta 2007

The Big Apple

Taallahan Nykissa sita nyt ollaan... Aluksi oli kauheen hassua ees ajattella et oon Amerikassa.. Todella outoa. Mutta taalla oon :D
Sunnuntaina tulin Nykiin ja huomenna lahden pois :( Ei oo ollu kauheeta "jet lagia" mutta kylla sunnuntai-illalla vasytti ku olin valvonu yli 24 tuntia. Taalla on ollu torkeen siistii ja hauskaa!
Maanantaina eli eilen oltiin tyttojen kanssa shoppailemassa :) Kaytiin myos illalla Empire State Buildingissa. Hieman oli siistit nakoalat!! 86 kerrosta.. hui! Eilen oltiin myos leffassa. Ei saatu vaikuttaa leffaan joten katsottiin Pirates 3. Olin nahny sen aiemmin joten.. no jooh.
Tanaan oltiin Central Parkissa. Kaytiin Alice in Wonderland patsaalla... Tyttojen kanssa koitettiin loytaa Sinkkuelamaa Carrien asunto, mutta tuloksetta. Tanaan oltiin taas shoppailemassa sun muuta kivaa..
Kaikille kavereille TODELLA PALJON terkkuja, haleja ja pusuja!!!! Lahettakaa mulle mailia ja pliis teian osoitteet jos haluutte kortit :) On jo ikava..

5 kommenttia:

Ann kirjoitti...

Krö-höm... Missä ne terkut maailman parhaimmalle siskolle (siis mulle)?! Osoitteen muistanet. ;-)

senni kirjoitti...

tahtoo kortin! Mäkiläntie 24.
Ja kerroppa sitten taas lisää ittestäs.

larua kirjoitti...

Heeei, kuulostaa tosi kivalta ddd=
Jatka vaa samaa linjaa :D

senni kirjoitti...

lisää tiedonantoa kiitos

Ann kirjoitti...

Hei miten sun blogi nyt näin kuoli?